Det var något .

Det var en insändare i tidningen som handlade om uppmärksamhet och att det kan ses som en drog. Men det är det inte. Behovet av uppmärksamhet uppkommer bara om man har känslan av att ingen bryr sig, och då är känslan oftast grundad i någonting...
Att hälsa på någon betyder och kommer alltid betyda mer än vad ni tror. Och initiativ kommer alltid vara det fulaste ordet jag vet, top fem iaf.

Något kul jag upptäckte var att jag kan skriva "för att det känns som jag aldrig kommer att få någon =/" på några sekunder samtidigt som jag kollar upp i taket.

Det suger att vara unik. Jag har ingen att identifiera mig med!

Och detta inlägget tog 2 timmar att skriva, så seg är jag. Man skäms lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men i såna fall är du väl inte unik, snarare udda

2008-01-21 @ 00:11:19
Postat av: Elin

Du kommer få någon Tobias, det vet jag :) Finns en där ute för alla!

2008-01-21 @ 00:14:50
URL: http://rekan.webblogg.se
Postat av: Em

Det var så sant som det var sagt! :O Initiativ är lätt bland de fulaste ord som finns ^^

Och du, du har ju fått någon ? :)

2008-01-30 @ 19:35:19
Postat av: Fiasnurr

Tycker om dig för den du är iaf

2008-03-12 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0