Heelg!

Slutade kl 10 idag ^^. Tänkte bidra med en diktiknande skapelse.

Jag trycker på Stop för att lättare kunna samla mina tankar
och skriva ner något vettigt för er.
Men nu tappade jag bort mig helt eftersom jag kollade
min gästbok på lunar efter kompisar.
Jag trycker på Play igen och njuter av Lolita Pop.
Det blev svårt att tänka i tystnaden.
För du ska inte tro att du har lämnat mig i tystnaden.
Nej tvärtom, jag fyllde ditt tomrum med musik!
Det tog några minuter, eller inte några alls egentligen.
Det var redan efter några veckor, när jag blev inget.
För dig. Jag tyckte jag var nåt. Tydligen inte du.
Men inte du som gör ont, ditt sätt är jag immun mot.
Men det gör ont att veta att jag fortfarande på dig tänker.
Jag vill kunna trycka på Stop.


Kommentarer
Postat av: remsan

vackert skrivet...dock jobbig känsla... puss

2008-03-28 @ 23:28:02
Postat av: J

till mig? :( i så falla vill jag att du ska veta du betydde hela tiden allt för mig

2008-03-28 @ 23:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0