Syreallergin

Jag tror att jag har det. För så fort jag varit ute massa blir jag andfådd så fort jag kommer in igen ^^
Fan vad det snöar alltså, typ JÄTTESTORA flingor, här nere i Skåne. Det är ju nice! Och det är ljusgult ute också. Det började snöa precis när jag nästan var hemma, inte ofta jag är med om när de första flingorna kommer ;p

Vi hade världens tråkigaste föreläsning i skolan idag, usch säger jag bara. Den var obligatorisk, så vågade inte gå, sen tog läraren ingen närvaro heller, jävla skit! Menmen.
Iaf när jag hade slutat och näästan skulle ta bussen hem ringde en klasskompis och sa att det bara var 8 ex kvar av en av böckerna vi ska ha på nästa delkurs Så det var bara att gå tillbaka, och sen till bussen. Men jag missade bara en buss! *stolt*

=)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi har 1,5 dm+ >_

2008-03-19 @ 17:29:20
URL: http://bortbytingen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0