YAY JESUS LEVER! VI MÅLAR ÄGG!

Värsta kristen man blir i dessa tider ;)

Ska nog inte säga det med den extremt spydiga tonen nästa helg xD. Dock ska jag nog nämna att det var tur att Jesus återuppstod ^^. För tänk hur världen hade sett ut annars liksom!

Men vi svenskar firar saker rätt konstigt. Jesus lever - vi målar ägg. Nej jag vet inte. Jag håller med Hipp Hipp på den punkten att svenskar är konstiga. "Vi dricker hembränt och provar cykelhjälmar"

Stor kärlek till Drazhar - min enda sanna rollspelskompis ;D. Han levlade mig till 34 ikväll, så nu ska jag aaaldrig sluta spela =).

Längtar till nästa helg, puss på er, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Dessutom går vi påskkärring/gubbe och gömmer godisägg X)

2008-03-22 @ 01:52:04
URL: http://bortbytingen.wordpress.com
Postat av: Jenny P

Det är inget fel på att va kristen, dessutom firar vi inte jesus uppståndelse med att måla ägg det kom till långt senare. Varför vet jag dock inte.

2008-03-23 @ 15:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0