Lika .

Lika många inlägg som kommentarer. Mums mums!

Innan jag glömmer det måste jag bara skriva ner att jag ska messa grattispånamnsdagen idag!

Igår såg jag en halv dokumentär som handlade om "svenska terrorister" som polisen kalladede. Men det är typ deras maktmissbruk bara. De i filmen pratade om och ogillade kapitalismen rätt mkt, och det känns som det är väldigt lätt att dras med på sånna åsikter. Speciellt som de flesta är sånna. Att de är snälla om de behöver nåt, sen tvärtom. Jag skulle inte demonstrera för de, men jag hatar de ändå. Hatar att folk försvinner, men det är ju för att jag inte är glad. Eller hur du som nu sa de?!



Om jag hade varit glad, hade folk gillat att prata med mig,
gillat att vara med mig, allt med mig.
Om jag hade haft kompisar som hade gillat att prata med mig,
att vara med mig, allt med mig. Ja, då hade jag varit glad!


/tb08




Kommentarer
Postat av: Elin

Tobias, min VÄN! Ja tycker om att prata med dig.. de vet du!

2008-01-18 @ 14:51:31
URL: http://rekan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0