Ska bli en skön dag idag ^^

NU är äntligen höstterminen slut! Det känns konstigt att säga så på våren, men ändå.
Jag vet att det är vinter, men det känns som vår, det var hela sju grader idag :).
Ska se om min teori håller. Svenskar som ni är kommer jag garanterat få nån kommentar om vädret , ni hugger på sånt direkt ^^.

Min mobiloperatör fungerar konstigt idag, så jag får vissa sms värsta sent, ta inte illa upp.

Nu har man även vattnat sina blommor, ska nog skriva det som arbetslivserfarenhet när jag ska ansöka till skoltidningen ;P

Och i skrivande stund verkar det som mitt rollspel vill installera sig! Precis vad jag behöver en slappslapp dag som denna. Ska bli spännande att se om man fortfarande är kvar i guilden. Det var nog i oktober/september nån gång som jag tog en paus från spelandet. Dock mailade jag dom och förklarade varför :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0