Åh . Nu ska jag va här mer !

Om jag hade orkat,
orkat beskriva.
Hade ni dött av ord.

Jag vill skriva tillbaka tiden.
Inte skruva.

Jag vill rätt mkt egentligen.
Tänk om man fick va ung igen. Att ha ett normalt socialt liv. Då hade jag kanske aldrig slagit i botten den dagen för 2 år och 2 veckor och 3 dagar sen. Men vem räknar? Inte jag.

Då hade det kanske varit bättre! Man hade vaknat dagen med "vill du hitta på nåt?". Eller rent av blivit övveraskad av besök. Men oroa er inte. Jag drömmer bara. Inget sånt kommer hända. Ni får ingen konkurrens. Tyvärr.

Bilden där nere är nog inte så aktuell.

Får se om jag är något att hålla fast vid.
Kanske kanske inte.
MEN JAG KAN INTE GÖRA ALLT.
Du måste göra nåt ibland.
Om jag slutade driva detta, så skulle det inte funka.
Så nu när du tvivlar på mig.
Då ska du få se, hur mkt jag betyder.
Och att du inte alls betyder lika mkt.
KRAM PÅ DIG! <3


.___.

Kommentarer
Postat av: Anonym

näe bilden där nere är nog inte så aktuell

2008-03-11 @ 15:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0