Ett gomorron på er

Lyxigt ni har det, klockan är inte ens SJU och jag ska redan gå till bussen.
Tänkte bara skänka er mina sista fem minuter.
I skolan idag ska man jobba i grupp med att förbereda en presentation till imorgon, som ska vara en kvart.. Och vi har bara 3 timmar på oss idag, ingen annan tid xD. Och grupperna är helt random. Lite jobbigt if you tell me....

Liten glad nyhet: Mediaspelaren är laddad så bussfärden in kommer bli mysig :)
En till: Ska jobba med bloggen när jag kommer hem idag, lite iaf ^^. Eller mkt! ;D
En sista: Får reda på hur de blir , senast onsdag! <33

Gomorron på er

Kommentarer
Postat av: Hannah

aha okej, ush, vad trist ;/ Hoppas att ni löser det !

Godmorgon ;) ska du göra ngt trevligt idag?

2008-03-13 @ 11:04:52
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Erika

Lyxigt har jag det inte dirket, min buss går 06.55 :P det är nog du som har det lyxigt ;)

2008-03-13 @ 18:18:51
URL: http://erikaarmida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0