Fullt med orättvisor - men kan börja här.

Tjohej!

Läget?
- Sådär, sj?
Varför bara sådär?
- Jobbigt med allt.
Okej...
- Mhm!

Gah. Bry er! Jag kommer ju inte bry mig tillbaka om jag får ett "okej" xO. Det är rätt logiskt. Men ta inte åt er. Inte alls. Det är ju inte så att ni säger att jag inte är värd nån sympati. För så säger ni ju inte. Eller vänta. Du gör! Du där. Som inte tål att jag inte är överlycklig för att du har allt jag nånsin velat ha! Se det från mitt perspektiv nån gång va?!

Nu sitter jag och funderar på vad jag mer ska säga. Jag känner hur panikångesten bränner. Den känns i övre delen av bröstkorgen och i ansiktet. Den bränner. Den får mig att må illa. Den gör ont. DU GÖR ONT!

Fatta. </3   - Det är du som drar ett streck i alla mina hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Terese

Men jag gör väl inte ont va? :(

2008-03-17 @ 00:59:03
URL: http://tessthelady.bloggagratis.se/
Postat av: Hannah

Samma här, orkar verkligen inte med måndagar, man är alltid så djävulkst trött :O

2008-03-17 @ 16:31:28
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Jenny P

Gör jag ont? :(

2008-03-19 @ 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0