Hur det egentligen är .

Hej.

Tänkte säga hur det är.
Att jag är värd mer, mkt mer, än att något blir sur på mig. Alla kan ha en dålig dag och inte orka. Men nej. Jag orkar inte, därför är jag elak >__<. En del av mig tror faktiskt på det argumentet, det förklarar ju varför jag är så ensam. Det måste ju vara pga att jag är elak? Det bara måste det.
Vad kan det annars vara liksom? Att jag är snäll? Ja det måste vara därför. Därför jag är ensam, ensam, ensam....

Så what to do?
Det är väl bara att vänta in något underbart magnifikt? Eller?
Vad ska jag göra annars? Det enda jag vet är att jag kommer gå i taket om någon säger "Det kommer". Eller inte om det är vänskapligt menat. Är bara så trött på sånt. Men inte sånt. Utan mer att bara säga det och sedan gå vidare med sitt eget liv ;_;

Nu fick jag sms, och det var ju bra :) Typ.
Men känns som jag inte är värd, att det är därför allt allt ALLT dröjer. Men så tänker jag på det jag sa ovan. Det kanske är för att jag är elak som det är så. Hm.

Att ge tid till den man älskar är en självklarhet, även om man inte har någon. Tänkvärt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0