Snor och snö

Hej bloggen!
Det snöade faktiskt lite igår, några millimeter. Dock tror jag det är borta igen. Men bara tror - det är fortfarande mörkt ute. Dock vet jag att det är sjukt kallt.

Ska in och göra tentan idag, ändå. Satt och velade rätt mycket igår om jag skulle göra den eller inte. Men har ju pluggat, så lika bra att skriva den. Dock är chansen 99 % att jag inte kmr  behöva poängen från den, så om jag failar, så kan den dumma läraren ta och stoppa upp nåt. (Ja, han är störd. Jämfört med alla andra).

Annars i veckan blir det väl att pilla mer på mammas julklapp, har ett färdigt rim till den iaf :)

Du vet aldrig vad vi ska ha till mat,
och du är nog rätt trött på mitt tjat.
Nu kan du använda din egen lilla apparat,
som kommer bli din egen matkamrat!
Du vet aldrig vad vi ska ha till mat,
och du är nog rätt trött på mitt tjat.
Nu kan du använda din egen lilla apparat,
som kommer bli din egen matkamrat!

Och som vanligt får ni gärna följa min julkalender på bdb, bara kolla in denna månaden på www.cirkulationsex.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0