Ostburgare!

Var med en klasskompis på stan igår, och fikade. Det var jättemysigt :). Inte bara för att det var första gången i sommar som någon orkade umgås med mig, utan också för att de verkligen hade stora kanelbullar =D. Plus det åskade nån mil därifrån :p

Well Im happy by myself, precis som Amy Macdonald sjunger. Det stämmer ju lite nu. Jag klarar mig rätt så okej själv. Lite sällskap hade inte skadat. Men jag väntar ju hellre på någon trevlig, än tar första bästa.
Åh, på tal om det så blev jag sugen på ostburgare =O.

Ikväll ska jag bli så sjukt tjock! Ska se antingen Wedding Crashers, för andra gången, eller filmen "Sök", som är ett svenskt, roligt nätdejtingdrama, typ.  MED EN STOR SKÅL VARMA UNDERBART DOFTANDE POPCORN! <3

Hej Hilda!

Kommentarer
Postat av: softiz



Åh, på tal om det så blev jag sugen på ostburgare =O.



HAHAHAAH de där va lite humoraktiskt ;) du är rolig :)

2009-10-18 @ 18:47:53
URL: http://softsoftiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0