Millencolin - The Ballad.

Sjukt bra låt, om en kille som inte går på studentbalen, för att han är mobbad. Dock älskar jag den för att jag vågade gå :).
Känns även rätt personlig. En i min filosofigrupp tog livet av sig. Och låten sjunger exakt om hur han var =/. Önskar man hört den tidigare...

Kolla gärna igenom hela: 


Och fan jag vet inte vad som kommer hända i sommar. Just nu känns det iaf helt panikartat. Liksom, vad ska jag göra?
När ingen har tid med en? Eller så finns det andra hinder. Men om jag kommer va ensam hela sommaren kommer jag f*n bli som killen i videon.
Vare sig jag vill det eller ej.

Kommentarer
Postat av: ★ Cat Powers

Åh va hemskt att killen tog livet av sig, det är förfärligt att människor kan må så dåligt.. Men det kanske dyker upp ngt i sommar iaf? Du kommer nog på ngt och du kanske träffar en rolig på nätet du kan träffa? Who knows? ;)

2009-07-07 @ 00:07:54
URL: http://catpowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0