Nästa!

Ingen aning om vad jag ska skriva. Och har så sjukt tråkigt så. Men "you can't give up" som Nickelback sjöng precis..
Spammar Nästa-knappen i allt jag gör just nu. Allt är så tråkigt..
Funderar lite på vad jag ska blogga om. Inte hänt nåt speciellt intressant sen sist. Mest skolsaker, som att jag har prov på måndag t.ex.
Sitter och spammar Nästa-knappen på spotify's topplista. 30 % är låtar av MJ (bara för att han dog) och 60 % är sådana som är på radio hela tiden. Liksom. Artisterna har släppt album med MER ÄN EN LÅT PÅ. När ska radiostationerna börja variera sig? Om alla gillar en artist massa, så spela mer olika låtar av den då?!

Den låt jag gillar minst: http://open.spotify.com/track/619bJQ9uDi8dnXzLebFI7y
Mm, den handlar om sånt jag inte har, känns så pikande när den spelas.

Den låt jag gillar MEST: http://open.spotify.com/track/6L89mwZXSOwYl76YXfX13s
Jo, Green Day-låten är lite gammal. Men texten är så sjukt bra för att missas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0