Sju månader och fyra veckor sedan.

Oj. Ser verkligen dött ut. Fast designen är lite fin, behövs bara lite putsning på den.

En vän undrade om jag hade en blogg, tänkte lika bra att börja igen då :). Och kan va bra att ha en blogg också som ni kan läsa:

Sommaren -06 dejtade jag en tjej, gick inte så bra, jag blev deppig. Hon såg ner på mig för att jag var deppig, sa emot såklart men det hjälpte inte. Hon hade ingen hänsyn alls. Så jag öppnade upp mig totalt i ett rätt långt inlägg som handlade om hur jag mådde och varför. Sedan har hon mage att skriva en elak kommentar om att jag ska sluta kvida?
Ni som känner mig vet att jag tar åt mig lätt vilket hände i detta fallet också, så jag skrev till några på msn. Jag förklarade hur det låg till och länkade inlägget med kommentaren.

Gick och kollade TV och kände mig allmänt  nere. När man kom tillbaka till datorn kollade jag försiktigt bloggen, såg att jag hade fått 400 visningar och minst 10-20 kommentarer som alla var på min sida. Såg också att hon hade skrivit på msn och bett mig att ta bort kommentarerna, men förnekade att hon gjort nåt fel. Men... Varför har jag henne på msn nu? Häxan ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0