Fel låt vann!

Jag som hejade på 3. Kleerup feat. Titiyo - Longing For Lullabies. Den är så fin. Hörde den på sjukhuset i somras minst tjugo gånger. Liksom - "looking through eyes of pain.." <3. På tal om pain, 'Jennie let me love you'. Suck.

Menmen:D. Jag tänkte på en annnan sak också. Nej det var också om Grammisgalan. Tyckte Kleerup var cool när han för 3e gången fick pris, allt han sa typ var "önskar att poliserna inte var så jävla torra". Tyckte det var modigt, och kul xD. Salem al Fakir vann massa priser förra året. Varför? Knäppis...

...litet avrbrott... En Clefthoof Bull försökte döda mig :/. Dumma den, jag har ju t.o.m ett pet som skyddar mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga mer :)

2009-01-22 @ 19:32:47
Postat av: Anonym

ja, du suger på att uppdatera

2009-01-23 @ 21:12:48
Postat av: Anonym

come on , blogga mera, du skriver jättebra :)

2009-01-24 @ 19:50:00
Postat av: Anonym

uppdateringen är under all kritik.

2009-02-07 @ 11:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0