Crazy vanor

Hej på er!
Det är skum hur beroende man kan bli av sig själv. Nej det är inte som jag är ego, eller jo, rätt ego är jag ibland ><. Men nu menar jag hur mkt bereonde man är av sina egna vanor...
Varit hos Iza i helgen, och människor har ju olika ät- och sov-vanor. Antingen är det bara jag som är kvidig, eller så är det vanligt att man känner sig bakis om man ändrat sina vanor helt? :S
Ny vecka snart då, och ser ut som det kommer bli väldigt lite att göra i skolan. Skönt :). Rätt skumt att på universitetsnivå så får man en kurs där det är 2 veckor kvar med instruktioner om att de ska ha in en rapport (rätt lätt att skriva) och att man typ ska göra så mkt man känner för på det andra, skumt!? :P. Men skönt :D
Startar uTorrent för att se om jag har några filmtips att ge, SÅ segt är mitt minne. Men iaf, ni måste se:

  • Bröllopsfotografen.
  • Whip it.
  • Van Wilder 1 och 3.
  • Sommaren med Göran.
  • Prinsessa.
Och nu med en massa pain in da head ska jag nog sova, eller se en film, kanske slutet på Prinsessa? :)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hehe sommaren med göran var rätt bra faktiskt :)

2010-03-04 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0